Lilac

by milinoff

1

Nežinau kaip jums, bet man labiausiai patinka tas pavasario metas, kai pasivaikščiojimui gali apsirengti tik lengvą megztuką ar švarkelį. Nepatinka man sluoksniai, stori, ilgi megztiniai. Kada atsiranda menkiausia galimybė, iš karto iš spintos išsitraukiu kokį lengvesnį drabužį:)

Šį kartą šis languotas švarkas puikiai tiko šiek tiek apniukusiam, tačiau šiltam orui. Po juo užsivilkau juodą aksominę palaidinę, kurią neseniai pirkau Humanoje. Pilki acid wash džinsai ir juodi boots– mano mylimiausios aprangos dalys. Rankinė- sesės dovana mano gimtadienio proga:) Padovanojo, nes pastebėjo, jog dažniausiai vaikštinėju su savo didžiule juoda rankine iš Norvegijos, kuri tinka nevisur ir nevisada.. Pati į tą net dėmesio neatkreipiau, nes buvau labai prisirišusi prie jos.. Ačiū:) Juk sesės visada padovanoja tą, kas labai praverčia ir yra naudinga!

Gero vakaro:)

2

3

“Pull&Bear” acid wash pants, Velvet blouse, Tartan jacket from SecondHand, Bag- gift from sister, Boots from Norway

