Fluffy

by milinoff

1

Sveiki visi! Po ilgesnės pertraukos vėl grįžau su nauju, pūkuotu, mielu derinuku:)

Oras pasitaisė, jau nebe taip šalta, o už lango sniego nebematyti. Džiaugsmas man, kadangi neapsakomai laukiu pavasario- gamtos nubudimo. Nusivilkti paltą norint pademonstruoti naują aprangą jau darosi nebe tokia kančia.

Su šiuo megztuku buvo malonumas fotografuotis. Jį pirkau birželį Švedijoje už 50 kronų H&M parduotuvėje. Megztukas buvo likęs paskutinis ir man jis tiesiog “prilipo” prie kūno, tad nedvejodama įsigijau. Buvau užsidėjusi vos kelis kartus, o būtent toks oras pasirodė idealus šiam drabužiui. Languotą sijoną atidavė mama, kai pamatė kaip jis man tiko. Dar niekada iki šiol neturėjau tokio sijono- gan ilgo ir labai šilto, kurį drąsiai galima nešioti žiemą. O ši kepurė mano spintoje jau nuo trečios klasės:D Dar puikiai prisimenu, kai su šeima buvome Akropolyje ir man reikėjo šaliko bei kepurės žiemai. Kažkodėl man labiausiai patiko ši kepurė, kurią ir nupirko tėvai Vero Modoje. Kai kurie daiktai būna tiesiog nepamainomi, o man tai yra ši nuotaikinga kepurė!

Gero vakaro:)

2

3

4

5

6

7

H&M fluffy sweater, Skirt from SecondHand, Pom Pom Beanie from Vero Moda, Shoes from Norway

