Vienna, Bratislava / Night of the museums

by milinoff

1

Negalvokit, kad tą laiką, kol nerašiau į blogą nuobodžiavau. Anaiptol, spėjau aplankyti Slovakiją ir Austriją!:)

Iš spalio 3 į 4 dieną, maždaug 01:00 nakties, su 14 savo bendraklasių ir auklėtoja pajudėjome iš Anykščių. Po kelių valandų paėmėme dar keliolika pakeleivių iš Vilniaus ir Kauno. Tiesą sakant, buvau tiek pavargusi, kad net neišlaukiau Kauno..

Visą kitą dieną teko keliauti per Lenkiją. Buvau susidariusi visiškai kitokią nuomonę apie šią šalį. Man Lenkija visada atrodė nuobodi, nesutvarkytais keliais ir neįspūdingu kraštovaizdžiu. Mitas sugriautas- kuo toliau važiuojant į Lenkijos pietus, tuo labiau viskas gražėjo, žaliavo, o ir keliai buvo dar geresni nei Lietuvoje. Paminėsiu, kad su orais mums labai pasisekė- daugumą laiko švietė saulė, visos kelionės metu neiškrito nei lašas iš dangaus.

Trumpai užsukome ir į Čekiją. Kadangi stojome kas dvi valandas, bet labai trumpai, nespėjau labiau įsigilinti į šią šalį. Bet mane sužavėjo daugybė kiparisų ir žaliuojantys kalnai.

Vakare, apie 8 valandą, privažiavome savo viešbutį Slovakijos sostinėje Bratislavoje. Vos pasiėmę kambarių raktus (pamiršau paminėti: kadangi su drauge autobuse laimėjome viktoriną apie Austrijos-Vengrijos imperiją, gavome ne tik prizų, bet turėjome galimybę pačios pirmos, be eilės, pasiimti savo kambario raktus!!:D) išėjome pasivaikščioti po naktinę Bratislavą. Įspūdingas Dunojus, didžiulis tiltas virš jo, pilys, verdantis senamiesčio gyvenimas- šis miestas tikrai turi kuo didžiuotis! Nors miesto apžvalga buvo trumpa, bet nei kiek neįgrįsusi- norėjosi eiti visur!

Į viešbutį grįžome nepavargę, bet kupini įspūdžių. Turėčiau paminėti ir apie viešbutį- nors jis buvo 3 žvaigždžių, bet galiu drąsiai teigti, jog jei ne viešbučio vieta mieste, jis tikrai turėtų 4 žvaigždes. Taigi, po kelių valandų pokalbių, nuėjome ilsėtis- tiesiog griuvome į baltutėles lovas..

Na, o antros kelionės dienos rytą pagaliau atvykome į lauktą ir išlauktą Austrijos sostinę Vieną! Visą dieną buvome “ant kojų”– aplankėme garsaus architekto ir dailininko Hundertwasser‘io namus, vaikščiojome po senamiestį, turėjome laisvo laiko iki muziejų nakties pradžios. Skubėjau supirkti lauktuves ir pasistiprinti būsimai sunkiai (fiziškai) nakčiai. Beje, vaikščiojant viena gatve, netekau žado. Viena po kitos sekė žymiausių dizainerių parduotuvės: Gucci, Chanel, Versace, Tommy Hilfiger, Burberry, Emporio Armani, Giorgio Armani, Ermenegildo Zegna, Dolce&Gabbana. Taip pat ir garsiausių laikrodžių parduotuves: Rolex, Breitling, Omega.

Nuo 6 valandos vakaro aplankėme 6 muziejus. Pirmasis- marcipanų. Nors jis vadinamas geriausiu muzieju Vienoje, visiškai nesupratau dėl ko. Vos į jį įėjus, susižvalgiau su taip pat nustebusiais austrais. Pirma mintis galvoje: “Ką aš čia veikiu?..”, o antra: “Kada aš iš čia išeisiu?..”. Bet kiti muziejai man labai patiko! Ypač dėl to, jog aš labai myliu meną, paveikslus ir ypač Austrijos tapytoją Gustavą Klimtą. Teko pamatyti garsių dailininkų darbus, kariuomenės, Belvederio, gamtos, meno istorijos muziejus.

Kuo toliau tuo labiau skaudėjo mano vargšės kojos, bet galiu pasakyti tik vieną dalyką- Viena yra gražiausia sostinė iš visų, kuriose buvau.. Jai neprilygs nei Londonas, nei Stokholmas, nei kitos sostinės.. Super super super!! Kelionei duodu 10 balų!!

Dar iki dabar man skauda kojos, gydausi pūsles ant pėdų, tačiau jau vartau kelionių katalogus ir svajoju apie kitus nematytus ir neištirtus kraštus:)

P.S. mano nauja neoninė Tally Weijl beanie kepurė yra tikras gėris! Tik jos dėka mūsų grupei nebuvo galimybės pasiklysti, atitolti nuo gido, kadangi jis prašė, kad eičiau šalia jo ir būčiau lyg kelrodė žvaigždė..:D

O čia keletas nuostraukų iš Lenkijos, Bratislavos ir Vienos:)

Pirmas rytas, sutiktas Lenkijoje:

2

3

4
Pirmą kartą teko gražintis autobuse.. Na, po kelių bandymų – pavyko!

1

Naktinė Bratislava:

1

2

3

4

Nepakartojama Viena!

1

2

Mano nuostabieji pakeleiviai- bendraklasiai:)

3

Hundertwasser’io namas:

4

Kiti Vienos vaizdai:

5

6

7

8

9

10

11

Photos taken by classmate Gabija and myself

