The last time

by milinoff

Taaip, tai buvo paskutinis apsilankymas dailės mokykloje, kurioje mokiausi 8 metus:) Ką aš galiu pasakyti? Pagaliaaau. Pagaliau ją baigiau, beliko tik diplomo įteikimas ir išleistuvės (kitame įraše).

Pirmadienį teko gintis savo baigiamuosius darbus. Prieš tai labai bijojau, nes nežinojau, ką ten man reikės pasakoti mokytojams. Mačiau, kaip prie manęs viena dailės bendraklasė rankose laiko lapą, kur yra bent kažką pasižymėjusi. O aš. Mano galva tuomet buvo visiškai tuščia. Visiškai. Laimei, suklydau tik vieną kartą ir ne taip baisiai..

Po darbų gynimosi išėjau tokia laiminga! Dar labiau apsidžiaugiau, kai sužinojau, kad pažymiai, kuriuos gavau, buvo: 10, 10, 10, 10, 10:) Super, per šį pusmetį padirbėjau iš peties.

Liko tik linksmiausia dalis, kuri vyks penkadienį – diplomo įteikimas ir išleistuvės. Bus labai smagu artimiems žmonėms parodyti savo darbus ir padižiaugti kartu:)

Mano darbų nuotraukos, kaip ir išleistuvių apranga bus jau kitame įraše. O dabar- kaip atrodžiau pirmadienį:)

1

2

3

4

Va kaip džiaugiausi !!
5

Vintage sweater from SecondHand, Dotted skirt from Zara, Top from Stradivarius, Stamp watch

Reklama