Chicago Bulls snapback

by milinoff

Tiesiog myliu tokias pavasario dienas, kai į mokyklą galiu eiti vien su šiuo paskutiniame įraše minėtu kareivišku švarku:) Atrodo, jog ir nuotaika daug geresnė, ir mokslai nebe tokie sunkūs. Tikiuosi nebeteks vėl dėtis palto ar šiltų batų..

O dabar apie naują aprangos derinuką. Pirmiausia noriu truputėlį papasakoti apie šią kepurę. Jau maždaug nuo naujųjų metų norėjau panašaus stiliaus kepurės ir buvau užsiminusi apie tai draugei. Ji nusprendė padovanoti snapback’ą artėjančio gimtadienio proga. Išsirinkau būtent šią, Chicago Bulls komandos firminę kepurę. Na ir ką, kovo 8-ąją per gimtadienio šventę, draugės man ją ir padovanojo:) Nors ir žinojau, kad tai bus dovana man, bet kai jos įteikė ją man į rankas, ištryško kelios ašaros:) Aišku džiaugsmo:) Šaunias drauges turiu, ačiū joms labai!

Kitas naujas pirkinys mano šioje aprangoje- Puma kedukai. Šiandien pirmą kart išėjau su jais į lauką. Kažkaip nesitikėjau, kad jie taip gerai atsilaikys pirmąją dieną. Nei nutrynė kojos, nei sukėlė kitų nepatogumų.

O šis mėlynai baltas megztukas- jau seniai pirktas 2hand’e už litą. Nieko įspūdingo, bet man labai patinka tiek jo ryški spalva, tiek medžiaga:)

Chicago 1

Chicago 2

Chicago 3

Camo jacket, Blue/White sweater from 2hand, PUMA sneakers, Primark pants, Scarf from Czech Republic

Photos taken by Dagne

